wtorek, 23 grudnia 2014

Spokojnych...

Witajcie,

Dziękuję Wam za słowa wsparcia i otuchy... Tymczasem chciałabym życzyć wszystkim: spokojnych, zdrowych, smacznych, a co najważniejsze, spędzonych w rodzinnej, ciepłej atmosferze - zbliżających się wielkimi krokami - Świąt Bożego Narodzenia...


* design i elementy moje z zestawu "Christmas Joy",
 a ten mały aniołek to nasz synal - sprzed kilku lat;) *



Ps. Mam nadzieję, że do niektórych z Was kartki dotarły. Dziękuję  również za Wasze życzenia... Pewnie po Świętach powoli zacznę nadrabiać wpisy na blogach...


pozdrawiam



3 komentarze :

  1. Również życzę Tobie i Twoim najbliższym pięknych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ci życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszy całkiem spóźnione... Życzą samych ser-deczności w nadchodzącym roku!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *