niedziela, 28 września 2014

Tydzień w obiektywie │09

Witajcie,

Doszłam do wniosku, że "Tydzień w obiektywie" niekoniecznie musi się pojawiać każdej niedzieli. Bywa czasem tak, że w tygodniu nie napiszę wielu notek i mam wtedy wrażenie, że na wyspie są tylko zdjęcia z minionego tygodnia;). A po co przynudzać.
Bywa też, że nawet nie znajdę tylu zdjęć, bo na Instagramie jestem od niedawna i też jakoś specjalnie nie mam w zwyczaju wszystkiemu, w każdej sytuacji cykać fotki;). Zatem umownie, seria "Tydzień w obiektywie" to faktycznie będą kadry z mego życia, przeważnie publikowane w niedzielę, ale nie z jakąś rygorystyczną częstotliwością. Staram się także, by to nie były wszystkie zdjęcia z Insta, a jeśli, to dokładam bonusik:P... Zatem startujemy...



  • z apetytem zjedliśmy prawdopodobnie ostatnią zupę-krem ze szparagów, także pożegnalne danie;),
  • to tak jeśli ktoś nie zauważył, że mamy jesień;) - osobiście już zaczęłam ją zapraszać do domu:),
  • maseczki dostane w "funciaku" - made in Poland:D,
  • mini lakier Orly z Cosmopolitan - lubię te dodatki do gazet,
  • z sercem prosto z lodziarni, o której więcej napiszę przy lodach...



  • lubicie jesień? U nas jest zaskakująco piękna i ciepła:),
  • hah rozważam rozpoczęcie gry w krykieta - zważywszy na posiadanie, omyłkowo nabytego oleju lnianego do pałek krykietowych:P - miał być do włosów,
  • przepyszne curry, które podali nam wczoraj żołnierze z naszej miejscowej Akademii Wojskowej - jeśli żołnierze jedzą tak smacznie, to śmiało mogę zostać żołnierzem:P,
  • sok,
  • otworzyli u nas lodziarnię Creams - ponoć Anglicy mają na jej punkcie fioła. Poszliśmy sprawdzić dlaczego...:).


Mam nadzieję, że tej jesieni, wszelkie wirusy omijają Was wielkim łukiem.
A jeśli nie, to chociaż męczą krótko i odchodzą w siną dal...
Życzę słonka na kolejny tydzień:).

pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *