czwartek, 7 sierpnia 2014

Wyniki Rozdania z Alverde │Konkurs │Ogłoszenia drobne

Witajcie,

Zdaje mi się, że kilka osób niecierpliwie przytupuje stópkami. Pędzę zatem i zaczynam od Wyników Rozdania z Alverde...


http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2014/06/rozdanie-z-alverde.html


Trochę trala la la musi być:P
Zatem, dzięki ogromne za liczny udział w zabawie. Pozwoliłam sobie nieco utrudnić proceder i Waszym zadaniem było napisanie: "Za co lubię Kosmetyczną Wyspę...". Przyznam szczerze, że przez moment, gdy jedna z Was napisała: "w sumie to nie wiem czy lubię Kosmetyczną Wyspę" - pomyślałam, że może trochę pyszne założenie wysnułam. Jednak doszłam do wniosku, że ktoś kto nie lubi Wyspy, tudzież autorki, raczej nie będzie szukał okazji do zdobycia nagród - no więc trudno, poszło - suma summarum osoba ta lubi Wyspę i kamień spadł mi z serca ;)
Niemniej i tak w nijaki sposób nie liczyłam, nie myślałam, że przeczytam tyle miłych słów. Nawet biorąc poprawkę, na to, że to Rozdanie i można popłynąć, wiem czego oczekujecie, co Was przyciąga i co lubicie - a to cenna wiedza:).
Kilkakrotnie czytałam Wasze odpowiedzi, nie raz podnosiłam brew, uśmiechałam się, jednak Agnieszka, zastrzeliła mnie i śmieję się do dziś, kiedy wyobrażam sobie, że Kosmetyczną Wyspę, odczytuje jako Kosmatą Wyspę :roft

I tym sposobem Aga zapadłaś mi od razu w pamięć i główna nagroda przypada Tobie w udziale:)

poproszę o adres na maila:


W poniedziałek wylatuję do Pl, byłoby super, gdybyś do soboty podała namiary, bo zdążę wysłać przed wakacjami.



Drugi temat - gorączka minionych dni;) - konkurs na portalu Przepis na Kobietę. Nie będę już się za wiele rozpisywać, bo większość z Was śledziła i konkurs, i Fb - gdzie w miarę na bieżąco relacjonowałam zabawę.
Powiem Wam tylko, że w dzień przed zakończeniem, poczułam, że zwyciężyłam obojętnie coby się wydarzyło - bo mam wokół wspaniałych przyjaciół, kolegów i znajomych. Odświeżyłam dalsze kontakty, dowiedziałam się co u Was... Niesamowite i skumulowane przeżycie:D.
A w ostatni dzień chciałam być pierwsza, by komuś utrzeć nocha - jak to się mówi - oszczędzę szczegółów - zresztą sama próbuję już o tym nie myśleć;). Nie do końca się udało, ale teraz swoje wiem. Wiem też, moi Drodzy, że kompletnie się nie nadaję do takich zabaw, gdzie jednak nie do końca mam wpływ na wynik, gdzie jest on zależny niekoniecznie od moich umiejętności... i za bardzo nie muszę się wykazywać;). Gdzie głównie rządzą się emocje - hah ale to chyba domena rywalizacji w ogóle - no cóż mierny ze mnie sportowiec byłby;).

Niemniej serdecznie dziękuję za głosy, za doping, za chęci - wygraliśmy!
Srebrny medal jest nasz:).
:*
Nawiasem mówiąc na zdjęcie konkursowe nie mogę już patrzeć:P
Ot prawdziwy pocałunek rybaka - biorąc do tego zapach alg;)



 
Pozostała jeszcze jedna sprawa. W temacie Green Box...
Wiem, że kilka z Was nadało już swoje przesyłki i otrzymało upominki. Jeśli macie jakiekolwiek kłopoty, pytania, czy są niejasności piszcie:

w tytule podając green box


 - jestem do Waszej dyspozycji. 
Wszystkie paczuszki powinny dotrzeć do odbiorcy do 20 sierpnia 2014.  Po powrocie z wakacji, tj. po 26 sierpnia opublikuję wszystkie przesyłki:). Aga, proszę o cierpliwość, do soboty nadam Twoją dolę:).


Zdaje się to wszystko, co miałam Wam dziś przekazać.
Mam nadzieję, że Wasz dzień był zdecydowanie lepszy niż mój - dajcie proszę znać...
I ufam, że do wylotu ostatecznie się wykuruję...


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *