niedziela, 3 sierpnia 2014

Tydzień w obiektywie │06

Witajcie,

Z natury jestem i tak straszny leniwiec, ale to co mnie dziś dopadło, to po prostu apogeum:P. Dawno nie miałam w sobie takiego lenia... Jakieś rady?:P
Tymczasem przechodzę do podsumowania tygodnia w zdjęciach... Jak zawsze pokazuję ciut więcej niż na Instagramie, ale jeśli macie ochotę wiedzieć co u mnie na bieżąco, zapraszam tutaj...


Instagram




  • cwiety od drugiej połówki, która wreszcie się nauczyła, że kocham kwiaty w pobliżu  i jeśli mi nie kupi, zrobię to sama:D,
  • kulki z melona z mozarellą,
  • a tę Fionę, to już znacie doskonale. Wyszło, że zdjęcie konkursowe, zatem bardzo ładnie szczerzę się, prosząc o głosy, tutaj:
    http://przepis-na-kobiete.pl/contest#16

    trzeba  się zalogować, ale można przez Fb - wszystkim głosującym i nie tylko wielkie mua:D,
  • ponownie chorizo w cieście francuskim,
  • prawie cała sobota na basenach, wróciliśmy totalne worki, ale było warto:)

 


  • a'la gazpacho + ślimaczki z szynką parmeńską - mamy ostatnio mantrę na ciasto francuskie;),
  • dorwałam tu hennę - będzie się działo,
  • do pomadki z Clinique, dokupiłam tusz z gazetą - do Pl będzie, jak znalazł,
  • przecudowna pomadka Shiseido - piękna to mało powiedziane i ma już swoją historię - nim zdążyłam się nią nacieszyć, dziadoląg wziął i mi ją zniszczył - nieświadomie, ale jednak czar prysnął.. Zasmucona, zmuszona zostałam do zakupienia nowej kosmetyczki i pędzelka do ust, pokrywając tym sposobem straty moralne:P,
  • nasze grilowanie, pytam o to samo co na moim Facebooku, co jest w zawiniątkach?


 A Wam, jak minął tydzień?
Co szykujecie na kolejny?

pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *