niedziela, 29 czerwca 2014

Tydzień w obiektywie

Witajcie,

Na początek serdecznie Wam dziękuję, za tak ciepłe i entuzjastyczne przyjęcie, pierwszej odsłony Katalogu Naturalnych Marek. Jestem przeszczęśliwa, że projekt spotkał się z Waszą aprobatą i że faktycznie się przyda. Tym chętniej będę go uzupełniać:).

Na wielu Waszych blogach, spotkałam się z różnymi podsumowaniami na fotkach. Od dawna bardzo mi się to podobało i przymierzałam się do wprowadzenia na Wyspie tej atrakcyjnej formy przedstawienia, co u mnie. Wydumałam sobie, że każdej niedzieli (w miarę możliwości), będę serwować taki post, pod tytułem "Tydzień w obiektywie". Dziś wyjątkowo wybrałam zdjęcia z całego czerwca. A jeśli macie ochotę, na bieżąco śledzić moje - nie tylko kosmetyczne - poczynania, zapraszam na mój...


http://instagram.com/patrycjapieguska


Zaczynamy...
Zawsze postaram się tu wrzucić coś, czego jeszcze nie widzieliście na Instagramie czy Fb, także zachęcam do oglądania...



  • przyszły zamówione kosmetyki z Bio 2 You - oczywiście nabyłam je w ofercie -50% - :D,
  • lunch w Starbacksie,
  • druga poranna kawa (zazwyczaj waniliowa) i przegląd blogów,
  • nasza mała letnia mieszkanka,
  • i kwiaty, które zawsze lubię mieć przed oczyma.




  • wygrana w tomboli na rodzinnym festynie,
  • relaksująca kąpiel z kulą Organique,
  • nabyłam przecudowny koszyk piknikowy, jeśli chcecie chętnie pokażę, ale w Zakątku Pieguski,
  • kolekcja zapachów,
  • maseczka ze spiruliny, która o dziwo wcale mnie nie zachwyciła.




  • zupa - krem z brokułów z grzankami,
  • stópki w kąpieli :D,
  • talerz przekąsek,
  • nabytki z TBS, przy okazji zakupu dla Was i mnie coś wpadło do koszyka;),
  • moje dziecię na festynie ♥.



Jeszcze raz zwracam się do Was z prośbą - dodajcie adresy swoich blogów do profilu disqus - bym mogła do Was trafić, przy okazji więcej Czytelników Was znajdzie:).

Przypominam również, o trwających zabawach i rozdaniach na Wyspie...


Zabawa dla aktywnych

http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2014/06/ogoszenia-drobne-niespodzianka-off-topic.html

 
http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2014/06/green-box.html

 
http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2014/06/rozdanie-z-alverde.html


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=581609881959457&set=a.350910645029383.1073741826.350909711696143&type=1&theater



Jak Wam mija weekend moi drodzy?
 Dajcie też znać, co sądzicie o serii "Tydzień w obiektywie"?


udanej niedzieli:)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *