piątek, 20 czerwca 2014

Tonik Anti-Age │Baikal Herbals

Witajcie,

Już nie raz Wam wspominałam, że zaskakują mnie kosmetyki rosyjskie. Robią to w pozytywny sposób:). Nie dość, że składowo wypadają bardzo dobrze, to co istotne, świetnie działają. Zapewne nie wszystkie, jednak dotychczas, znalazłam niewiele takich, do których z pewnością nie powrócę. Przedstawiam Wam dzisiaj Tonik do twarzy odmładzający Anti-Age Baikal Herbals - Pervoe Reshenie...



Producent:
Tonik antyutleniający do twarzy, o wysokiej zawartości biologicznie aktywnych ekstraktów z ziół bajkalskich, głęboko oczyszcza skórę twarzy. Daje uczucie czystości i świeżości na cały dzień. Dzięki roślinnym składnikom aktywnym tonik aktywizuje intensywną odnowę komórek skóry, sprzyja wydalaniu toksyn, przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry, napina ją i wygładza. Nie zawiera parabenów i PEG.

Skład:
Aqua with infusions of: Adonis Amurensis Extract, (extract of Siberian Adonis), Organic Panax Ginseng Extract (organic ginseng extract), Bidens Tripartita Extract (extract of succession), Hippophae Rhamnoides Fruit Oil (sea buckthorn oil timber), Organic Malva Sylvestris Extract (organic extract mallow), Organic Mellissa Officinalis Extract (organic lemon balm extract); Glycerin, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid (food preservative).

Skład, który tu podaję, wzięłam ze sklepu, w którym nabyłam tonik (i zgadza się z tym, co mam na opakowaniu), ale w innym sklepie widziałam dokładnie ten sam z PEG - 40. Teraz nie wiem, czy zmieniono skład, czy to ludzki błąd, np. we wprowadzaniu składu, tak czy siak bądźcie ostrożni przy zakupie, jeśli nie lubicie PEG-ów, zwłaszcza, że przy opisie produktu, jest info, że ich tam nie ma...


Tonik otrzymałam w zielonej, plastikowej flaszce, z przyjemną etykietą. Pojemność dziwna, bo nie 150 czy 200 ml, a 170 ml - może być i tak:). Zamknięcie na klik, w którym jest prostokątny otworek. I tu mój jedyny zarzut (ogólnie do rosyjskich opakowań), ta forma aplikacji mi nie odpowiada, jest niewygodna. Zawsze wylewa się za dużo. W związku z tym, często ich kosmetyki przelewam, do wygodniejszych opakowań, tak też było w tym wypadku - i już mi wszystko gra:).



Przeźroczysta ciecz, o przyjemnym, delikatnym, lekko ziołowym zapachu, towarzyszyła mi przez długi czas. Uwielbiam toniki, zatem bywa, że stosuję kilka razy dziennie, po wszelkich czynnościach na twarzy, także do odświeżania.
Gdzieś u Was wyczytałam, że pływają w nim jakieś farfocle i faktycznie w moim też były. Nie wiem co to, tak czy siak, przy przelewaniu do zastępczej buteleczki osadzały się na dnie macierzystego opakowania, zatem już ich nie miałam i o nich nie myślałam:P.
Tonik fantastycznie odświeżał mi cerę, delikatnie chłodził, dobrze nawilżał - z przyjemnością po niego sięgałam. Oczywiście nie odjął mi lat [a szkoda;)], choć jest anti-aging, ale chyba wszyscy doskonale sobie zdajemy sprawę, co to oznacza, zwłaszcza przy toniku. Jest to produkt, po który sięga się bez obaw i chętnie. W ofercie Baikal Herbals znajdziecie też tonik do cer suchych i wrażliwych oraz tłustych i mieszanych - każdy może coś dla siebie wybrać:).


Cena: ok. od 14 - 19 zł


A jaki jest Wasz stosunek do rosyjskich specyfików?
Co szczególnie polecacie zza wschodniej granicy?


pozdrawiam


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *