wtorek, 24 czerwca 2014

Poznaj tajniki wizażu │"Perfekcyjny makijaż" Bobbi Brown ♥

Witajcie,

Czy wiedzieliście, że Maksymilian Faktorowicz, czyli Max Faktor (po zmianie nazwiska), urodził się w Polsce? Ha, ja nie wiedziałam, ale wyczytałam z książki Bobbi Brown "Perfekcyjny Makijaż", którą dziś Wam nieco przybliżę. Jeśli nie znacie jeszcze tej pozycji i macie ochotę na więcej, zapraszam...


klikając na zdjęcia środkowym przyciskiem myszki, każde otworzy się w nowym oknie, większe - w 100%




Opis:
"Po 25 latach doświadczeń w pracy makijażystki, w końcu stworzyłam książkę instruktażową dla wszystkich osób zainteresowanych sztuką makijażu. Znajdziesz w niej lekcje krok po kroku, cenne wskazówki i poufne informacje branżowe. Obiecuję, że Perfekcyjny makijaż pomoże ci osiągnąć mistrzowski poziom w sztuce makijażu. Miłej lektury!"
Bobbi Brown

Autor: Bobbi Brown   
Wydawnictwo: Galaktyka , wydanie I, 2013
Liczba stron: 232
Wymiary: 20.3 x 25.4 cm



Do przedstawienia Wam owej książki, przymierzałam się już czas jakiś. Nabyłam cudaczka w zeszłym roku i właściwie od razu "połknęłam". Teraz natomiast z przyjemnością do niej wracam, do ulubionych rozdziałów czy fragmentów, albo po prostu oglądam zdjęcia;).
Oprawa tekturowa, ale nie sztywna, o charakterze kredowym, kartki podobnie, tyle, że są cieńsze. Pozycja bardzo ładnie i zachęcająco wydana.
Autorki - Bobbi Brown - nie muszę Wam przedstawiać;). Kto choć ciut więcej interesuje się make upem, wie, że firmuje świetne kosmetyki kolorowe i od wielu, wielu lat zajmuje się wizażem. Po 25 latach pracy w zawodzie, podzieliła się z nami swoimi doświadczeniami. Przyjrzyjmy się zatem zawartości lektury, czyli Spis Treści...




Podoba mi się, że podchodzi do tematu kompleksowo, czyli począwszy od pielęgnacji skóry, poprzez zdrowy styl życia: dietę, ruch, sen, używki etc.; oczyszczanie i tonizowanie; nawilżanie. Bez tego ani rusz, nasz makijaż nigdy nie będzie perfekcyjny, jeśli kompleksowo nie zadbamy o ciało.
Książka podzielona jest na dwie części: dla początkujących  - Podstawy -  zajmują większą całość i dla tych nieco bardziej zaawansowanych Poziom Mistrzowski. Pokazuję Wam czytadło okiem osoby stawiającej pierwsze kroki w wizażu (prawie), także trudno mi się będzie wypowiedzieć, na ile wiedza zawarta w drugiej części, przyda się profesjonalistom - acz Ci to już sami mogą dla nas pisać:P - wiecie co mam na myśli...








Bobbi podpowiada nam, co powinno znaleźć się w kosmetyczce czy/i toaletce i jak dbać o sprzęt oraz kosmetyki.




"Perfekcyjny makijaż" to zbiór tricków, informacji, okraszony pięknymi zdjęciami. Pozycja, którą lubię mieć pod ręką. Rady krok po kroku są nie tylko opisane, ale prześlicznie zobrazowane...








Szczególne zaintrygowały mnie dwa ostatnie rozdziały, w których znalazłam historię makijażu i sławnych wizażystów. Co prawda w telegraficznym skrócie, jednak zaskakująco i ciekawie - to co lubię. Dla mnie (być może tylko, jako laika), to taka "wisienka na torcie".
Jeśli choć trochę interesujecie się makijażem, macie ochotę poprawić swoje umiejętności, czy marzycie o karierze wizażysty, a może więcej już za Wami - ta pozycja jest niezbędna w Waszej biblioteczce. Warto ją przytulić, obojętnie czy stosujemy kolorówkę tradycyjną, czy naturalną:).


Cena: z okładki 69 zł, ale spokojnie dostaniecie ją w okolicach 50 zł



Mam chęć jeszcze na "Ziołowy Zakątek. Kosmetyki, które zrobisz w domu"
Klaudyny Hebdy. Co prawda to nie wizaż, jednak pozycja równie intrygująca:).

A Wy, znacie "Perfekcyjny makijaż"?
Może polecicie coś od siebie w temacie?


pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszy mnie każde Twoje "dzień dobry", miłe słowo, opinia... wyrażone w komentarzu. Jeśli jednak, akurat jesteś zły, sfrustrowany i nie podoba Ci się moja czcionka;) - zachęcam na fitness - potem możemy spokojnie porozmawiać, nie obrażając przy tym nikogo:) Dziękuję!

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *