czwartek, 12 czerwca 2014

Majowe nowości

Witajcie,

Czy ktoś wspominał o kosmetycznej abstynencji w maju? Hm... nie pamiętam:P. Tak czy siak, nie wiem, jak miało być, ale wyszło, jak zwykle. Zatem z radością Wam dziś pokaże co zamieszkało w mojej komodzie w maju:D



Pierwsze zakupy, które już częściowo znacie, poczynione w iHerb - tak swoją drogą, tam można czasem za grosze znaleźć prawdziwe cuda:). Od prawej:

  • krem naprawczy na noc, a do niego gratis maska do stóp Andalou Naturals,
  • mydło detox Govanni,
  • maska  do stóp Andalou Naturals - nie wiedziałam, że przy kremie będzie gratis,
  • zestaw 5 pędzli Smokey Eyes Bdellium Tools,
  • dezodorant Naturally Fresh,
  • mydło - pianka do rąk Method,
  • puder Physician's Formula,
  • uroczy róż Physician's Formula - pokazywałam tutaj,
  • skarpetki Eco Tools,
  • pędzel do pudru Everyday Mmineral.

Jeśli macie ochotę na zakupy w iHerb, w panelu, po prawej stronie bloga znajdziecie kod rabatowy uprawniający do zniżek - zapraszam:).



Kolejny sklep internetowy...


  • top coat SpaRitual Truebond - ciekawa jestem, jak się sprawdzi,
  • separator w kolorze pinki,
  • krem na noc A'kin,
  • pędzle Bdellium Tools: flat top, do linera, przeczesywania rzęs i line fan do maseczek - chyba się rozkochałam w tych pędzlach.



Nieco uzupełnień, skończył mi się krem BB, małż na gwałtu rety szukał szamponu przeciwłupieżowego i kilka innych drobiazgów...



  • rozświatlacz RMS - genialny,
  • krem BB SO Bio Etic w dwóch odcieniach 01 i 02,
  • szampon przeciwłupieżowy dla panów Alva,
  • kredka do ust Inika.


Zabrakło mi micela, bo jak się okazało w Niemczech nakupowałam toników;). To przy okazji złapałam w promocji kremy do rąk. Oba produkty Bio Beaute by Nuxe...





Kolejne skarby, to częściowo wynik promocji, cienie Bourjois w fantastycznej ofercie - 50% - grzech nie wziąć.  Do tego cielista kredka Rimmel - niestety, mimo usilnych starań nie znalazłam koloru Nude wśród natury...





Jeśli śledzicie mnie na Instagramie, to zauważyliście, że złamałam sobie grzebień TBS. Cóż, poleciałam odkupić, a przy okazji szczapiłam szczotkę, z której jestem bardzo zadowolona. Przy zakupie pierwszego grzebienia, jako że mam kartę lojalnościową do TBS za połowę ceny zakupiłam wodę toaletową White Musk - nie ma na zdjęciu...





Kolejne nabytki, to wynik wizyty w TK Maxx, kocham ten sklep:) i Boots - od niedawna pojawiło się na jego półkach Yes To. Jak zawsze, wykorzystałam promocje...

 

  • mydełko naturalne verbena,
  • krem pod oczy Yes To.
  • chusteczki do demakijażu Yes To.


I ostatnie nabytki to szapon i odżywka Aubrey Organics z iHerb - każde po $1 i woda perfumowana Paris Hilton Can Can z allbeauty...





To byłoby na tyle. Znacie któryś z powyższych produktów?
Co Was najbardziej ciekawi?

pozdrawiam

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *