wtorek, 18 lutego 2014

Oto, co mi wpadło do "kosmetycznego koszyka" w lutym

Witajcie,

Ostatnio nieco zatrzymują mnie prywatne sprawy i odciągają, nie tylko od Wyspy... Jednak postaram się na tyle je poukładać, by regularnie do Was zaglądać i pisać notki:) A dziś kilka pięknych drobiazgów, które zagościły w mym "kosmetycznym koszyku" tego miesiąca. I tak, jak się starałam, prawie nie kupowałam... naprawdę... sami zobaczcie...


Pierwsza niespodzianka, przyleciała do mnie od Ines, za co serdecznie i ogromnie dziękuję! Także za to, że szanujesz i respektujesz moją "naturalność" - jesteś kochana:) Nie wrzucasz do koperty, co popadnie, tylko skrupulatnie przebierasz i dobierasz, grasz w zielone, a mnie sprawiasz radość...:D



  • miniatura szamponu Alverde,
  • miniatura odżywki Alverde,
  • pomadka ochronna żurawinowa Alverde - palę się na nią;),
  • miniatura kremu do rąk Alverde,
  • próbka.
Te miniatury już wkrótce bardzo mi się przydadzą, bo na wycieczce do Pl będą po prostu, jak znalazł:)


Kolejna ogromna niespodziewajka, przyleciała od Natalii z Naturalia. I Tobie serdecznie dziękuję! Miał być tylko żel Sylveco, a zobaczcie, ile jeszcze cudeniek znalazłam w przesyłce... Toż to uczta dla naturalnego łasucha:)



  • odżywka do włosów Lavera,
  • żel rumiankowy Sylveco,
  • krem do rąk Lavera,
  • szampon do włosów Lavera,
  • róż - shimmer do policzków Lavera,
  • mnóstwo próbek, najwięcej Dr. Hauschki.


I czas na moje małe co nieco... Tak, jak mówiłam w lutym ograniczyłam się do minimum. Zatem tylko mydło, bo widzę, że bieżące zbliża się do dna i jeszcze parę słodkości zakupionych - UWAGA - w styczniu, by nie było;)



  • intensywnie nawilżający fluid - krem Artdeco,
  • mydło do rąk brzoskwiniowo - oliwkowe Sodasan,
  • serum anti - age Artdeco.


I jeden, jedyny raz dopadłam w TK Maxxie Sukin - nie mogłam odpuścić takiej okazji i odejść... zatem wyciągnęłam łapki...



  • nawilżacz do twarzy,
  • odżywka do włosów.

I to właściwie na tyle. Jednak nie ma to, jak cudowne niespodzianki, za które jeszcze raz Wam dziewczyny serdecznie, z całego mojego małego serducha, dziękuję!



A co u Was zajrzało do "kosmetycznego koszyka" w lutym?

pozdrawiam

Top Gaduły

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *